Je to nečakané prekvapenie, ale z pohľadu “planéty menom Internet,” vlastne celkom pochopiteľné. Nahota už tak netiahne, a navyše je dostupná kdekoľvek a kedykoľvek – stačí známa adresa a pár kliknutí. Od marca sa teda Playboy nadobro rozlúči s chrumkavými stránkami plnými zmyselných dievčat a žien. Nadšenci samozrejme sladké dámy v magazine nájdu. Budú vraj čiastočne zahalené, ale na zvýšenie krvného tlaku sa páni môžu spoľahnúť celkom určite. Revolučnú zmenu odklepol sám zakladateľ Hugh Hefner, ktorý po porade s expertami uznal, že priekopnícka práca amerického časopisu skončila. Šéfredaktor a šéfeditor Cory Jones potvrdil, že ide o správny konsenzus, ale “ten dvanásťročný chalan v mojom vnútri, bude vážne sklamaný…”
Žiaľ, Playboy už skutočne nie je to, čo býval. Ešte pred 40 rokmi atakoval jeho náklad čísla vysoko nad 5 miliónmi výtlačkov. Dnes to býva okolo 800 tisíc kusov. Mediálni analytici tak zvonia na poplach a pýtajú sa, čím po tejto zmene Playboy vlastne bude. Ak zo stránok vyletí pôvab nahých ženských tiel, treba si položiť otázku, čo chce v dnešom informačnom pretlaku klientovi vlastne ponúknuť. Vedenie legendárneho magazínu tvrdí, že literárne a tvorivé zázemie je dosť výkonné, aby čitateľ nemal pocit sklamania. Navyše, krásne ženy ostanú jeho trvalou súčasťou. Ako uviedol web metro.co.uk, web stránky časopisu mávajú mesačne namiesto 4 miliónov, viac ako 16 miliónovnávštevníkov. Držíme všstky palce, mile naše bunnies…