Inšpiruje ľudí, aby sa slobodne vyjadrili a prežili veľa vlastných módnych okamihov, ktoré ich urobia šťastnými, či už ide o prechádzku v parku, alebo večerné stretnutie s priateľmi. Novú kolekciu na jeseň/ zimu 2022 si už teraz môžete zakúpiť na Zalande, poprednej platforme pre módu a životný štýl v Európe: www.zalando.sk.
Nichole Strydom, riaditeľ nákupov pre pánsky textil v Zalando zdieľa s magazínom BREAK predpovede trendov v pánskej móde. „Prerušenie pandémiou malo za následok priamu cestu k technológiám, kreativite a potrebu utiecť a užívať si život naplno. Vidíme posun v obliekaní pri rôznych príležitostiach, s mnohými doplnkami spojenými s odvážnymi farebnými akcentmi, opulentné materiály, ktoré dodávajú obnovenú „túžbu nahodiť sa“. Vidíme posun dopytu zákazníkov mimo takzvaných basic kúskov a nevyhnutností, ktoré sme intenzívne predávali počas posledných dvoch rokov ako oblečenie na šport, pletený tovar a spodnú bielizeň a návrat späť k viac tematickej móde a odevom pri rôznych príležitostiach.
“SCI-FI realita” ako sa naše fyzické a digitálne podstaty a reality stávajú viac prepletené, tento trend zahŕňa štýly s únikovým nádychom. Myslíme kozmický a futuristický minimalizmus, mystické motívy a odvážne architektonické tvary. Prerušenie pandémiou malo za následok priamu rýchlu cestu k technológiám a návrhári sú nútení vytvárať pojmy digitálne. Toto je nové popredné postavenie fantázie, vedy a zázrakov v metaverze, napríklad Nike, GCDS.
Vidíme vzostup témy “Internátny preppy štýl” ako znovu nájdený a skĺbený so silným trendom ako je pouličný štýl, napríklad Lacoste, Gant, Tommy Hilfiger, Polo Ralph Lauren.
“Mestský outdoor” trend objavuje spájanie vonkajšieho oblečenia a životného štýlu. Pôvodné outdoorové štýly sú prepracované ako rozobratá verzia do lifestyle trendu. Vidíme to medzi všetkými špecialistami na outdoorové značky, napríklad TNF, Columbia, ktorí ponúkajú ľahšie zhotovenie i viac moderných možností a lídri v denime, napríklad Levi’s, Frame, Denim ako expandujú do oblečenia Outerwear.
“Povznesená jednoduchosť“, tento trend presadzuje posun k životnému štýlu domov-práca-zábava spájaným s udržateľne dobre navrhnutými základnými kúskami. Ako sa domov postupne premieňa na centrum, na prácu, oddych, relax a zábavu, zákazníci budú mať oveľa dôkladnejší prístup k produktom, ktorými sa budú obklopovať, napríklad Samsøe, Mads Nørgaard.
Napokon, silný posun ku „kolekciám obsahujúcimi všetko“. Toto je jasne viditeľné v našej výkonnosti naprieč „bezpohlavnými kolekciami“, ktoré rastú dvojcifernými číslami verzus nie bezpohlavnými kolekciami (4,2 milióny nových zákazníkov si zakúpilo bezpohlavný výrobok v ich prvej objednávke v roku 2021). Keď smerujeme k domácej úlohe roku 2022 očakávame oveľa väčší dopyt a máme naplánované zdvojnásobenie našej kolekcie, ktorá ponúka oblečenie naprieč kľúčovými kategóriami. Značky podporujúce tento dopyt zahŕňajú sú napríklad YourTurn, Han Kjøbenhavn a Makia.