Dizajn O2 bol jasne ovplyvnený letectvom, z estetického aj aerodynamického hľadiska. Namiesto bizarných krídiel a spojlerov má integrované vzduchové kanály v podbehoch kolies. Rám je pevný a neuveriteľne ľahký. Unibody je vyrobený z eloxovaného* hliníka rôznych tried, spájaný lepidlom a vytvrdzovaný v peci, s veľmi priaznivým pomerom pevnosti k hmotnosti. Okrem vylepšenia výkonu umožňuje použitý materiál väčšiu flexibilitu dizajnu, prispôsobenie sa rôznym rázvorom pri zachovaní maximálnej presnosti a detailov. Jedinečný koncept dvojdverového kabrioletu spája umenie s technológiou.
„Polestar O2 je hrdinské auto pre našu značku,“ komentuje Thomas Ingenlath, generálny riaditeľ prémiovej automobilky, ktorá patrí pod Volvo. „Otvára to dvere do našej tajnej komnaty budúceho potenciálu. Toto je ochutnávka toho, čo dokážeme navrhnúť a skonštruovať s talentom a technológiou, ktorú máme vo vlastnej réžii.
Zaujímavým doplnkom auta je „autonómny filmový dron“ od spoločnosti Hoco Flow, ktorý bude jazdu majiteľa nakrúcať až do rýchlosti 90 km/h. Na drone dokonca vie navoliť jeden z troch letových režimov.
*Eloxovanie (anodizácia) je druh chemicko-tepelnej povrchovej úpravy výrobkov z hliníku. Spočíva vo vytvorení ochrannej vrstvy oxidu hliníka na upravovanom povrchu. Táto vrstva už ďalej neoxiduje, a tým pred oxidáciou chráni aj samotný hliník. Používa sa napríklad v leteckej či automobilovej výrobe, najčastejšie v prípade vonkajšieho použitia hliníka. Výhodou je, že táto vrstva sa po určitej dobe vytvorí sama.
Koncepty, ktoré by vás mohli zaujať:
Lexus BEV Sport Concept: Tých 700 km znie veľmi dobre
Drsná trojica od Nissanu: Úspešná rodina sa rozrastá
Nový supercar od DS: E-Tense Performance Concept