Vytvorili spolu špeciálnu vysokokvalitnú čokoládovú kolekciu. Keď sa spoja dve úspešné firmy, výsledok zaručene stojí za to.
Chuť Stredomoria
Ste aj vy milovníkom luxusných praliniek? Spolupráca dvoch talianskych značiek predstavuje limitovanú edíciu všetkých labužníkov, ktorí si potrpia na kvalitné cukrovinky s jedinečnou receptúrou. Limitovanú edíciu čokolád Dolce Vita predstavila po prvýkrát spoločnosť Nestlé na veľtrhu Európskeho jedla CIBUS 2021 na Parme v Taliansku. Výrobca tejto sladkej edície oslavuje typickú sicílsku chuť v spojení s ich špeciálnym tradičným receptom. Kombinácia osviežujúcej citrónovej prísady s mliečnou čokoládou, s chrumkavými lieskovými orechami a príchuťou vanilky je unikátnym receptom na lahodné pralinky obalené v bielej čokoláde, ktoré so sebou prinášajú vône a atmosféru Stredomoria.
Dolce Vita
Na každom pestrosfarbenom balení limitovanej edície sú podpisy dvojice návrhárov Domenica Dolce a Stefana Gabbana, ktoré ešte viac podčiarknú exkluzivitu všetkých produktov z edície. Dolce Vita je k dispozícii vo verziách zameraných na masový trh, ako aj pre špecializovaných maloobchodníkov. Kolekcia je dostupná už na talianskom trhu a čoskoro si ju budú zákazníci môcť kúpiť aj vo všetkých ostatných krajinách.
Značka Dolce & Gabbana: luxusný taliansky módny dom založený dvojicou návrhárov Domenico Dolce a Stefano Gabbana v roku 1985 v Legnane, provincia Milano, Taliansko
Produkty spoločnosti: luxusné oblečenie, obuv, hodinky, doplnky, interiérový a bytový dizajn, parfémy, kozmetika a v poslednom období aj špecializácia na gastro produkty ako sú luxusné kuchynské spotrebiče, víno, čokoláda, sušienky a iné.
Pobočky okolo sveta: viac ako 200 butikov v 40 krajinách
Obrat v roku 2019: viac ako 988 miliónov eur
Hodnota spoločnosti: viac ako 4,5 miliardy eur
Mohlo by vám poštekliť chuťové poháriky:
Najdrahšie dezerty: Koľko stoja hriešne luxusné sladkosti?
Nebojte sa, všetko čo vidíte, je jedlé
Najlepšia práca na svete? Londýnčanovi platia za jedenie čokolády