Predstavenie sa konalo na talianskom motocyklovom veľtrhu EICMA 2021, ktorý sa uskutočnil koncom novembra pri Miláne. Elektrický taiwanský „kafáč“ Oavobike CR-21 na modulárom ráme poháňa 5,7 kW motor s maximálnym výkonom 11 kW. A to vďaka šťave z dvoch batérii s celkovom kapacitou 9,6 kWh. Z 20 na 80 percent sa motorka nabije za 5 a pol hodiny (100-240V AC). Maximálka má hodnotu 130 km/h. Pri mestskej päťdesiatke má dojazd 230 km. Otázkou je „kto by ju nešiel poriadne prevetrať mimo mesta?“
https://www.instagram.com/p/CXS_ouYM-Pl/?utm_source=ig_web_copy_link
Stroj na 17 palcových kolesách Maxxis krotia kotúčové brzdy Brembo. Predné koleso má obrátené odpruženie vidlice a o zadné sa stará nastaviteľný tlmič. Jazdec má medzi riadidlami okrúhly digitálny displej. Elektronika je prevzatá z overených produkčných modelov MCR. Na prvý pohľad zaujme aj okrúhly predný svetlomet so štvoricou zbierajúcich sa lúčov.
Trochu extravagantná 190 kilogramová mašina sa môže pochváliť prepracovaným dizajnom a kvalitnými súčiastkami, o ktoré sa postarala spoločnosť VPIC (dodáva aj pre Harley Davidson a Ducati). Prvé dodávky na európsky trh majú doraziť v roku 2022. Odhadovaná cena bude tesne pod 9 500 eurami.
Mohlo by vás zaujať:
Mať ho aspoň na víkend: Koncept Lexus ROV
Nemecká predstava o osobnej mobilite budúcnosti
Dvojkolesové lásky agenta 007