Dizajnérsky tím vytvoril vozidlo, ktoré sa hodí do všetkých druhov prírodného prostredia. Koncept má všetky znaky skutočného terénneho vozidla s odhaleným odpružením, ochrannou klietkou a mohutnými terénnymi pneumatikami na jazdu po blatistých cestách. Predné blatníky boli koncipované tak, aby poskytovali ochranu pred odletujúcimi kameňmi a blatom. Podľa nášho aktuálneho počasia hádam aj snehom. Rozmerovo sa bavíme o dĺžke 3120 mm , šírke 1725 mm a výške 1800 mm. Jednoduchá otvorená karoséria dostala nerušivý bronzový lak bez zbytočných čačiek. Strohý je aj interiér so základnými ukazovateľmi na úzkej hranatej palubovke.
Spiros Fotinos, vedúci divízie Lexus Europe, hovorí: „Lexus ROV je našou odpoveďou na rastúcu vášeň pre outdoor a dobrodružného ducha luxusných spotrebiteľov. Ako koncept spája našu túžbu vyvíjať produkty orientované na životný štýl s naším vývojom nových technológií, ktoré prispievajú k uhlíkovej neutralite. Okrem toho, že prináša koncept, ktorý je vzrušujúci pri jazde, má takmer nulové emisie vďaka svojmu vodíkovému motoru.“
O pohon sa stará 1,0-litrový vodíkový motor spojený s vysokotlakovou nádržou na stlačený vodík, ktorý je presne dávkovaný priamym vstrekovačom. Motor nevytvára takmer žiadne emisie a spotrebuje len minimum motorového oleja. Poslednou otázkou je: Chceli by ste sa s týmto strojom radšej vyblázniť v blate alebo na snehu? Tak či onak, vyzerá to byť správny parťák na zábavnú jazdu.
Mohlo by vás zaujať:
Maybach ako offroadové kupé? Nič nie je nemožné
Offroadová Beštia ukázala svaly
Čistý testosterón na kolesách: Ford Bronco DR