Podľa vlastného návrhu nechal upraviť tri manažérske sedany BMW radu 7, ktoré sú predlžené o solídnych dvadsaťpäť centimetrov. Pohodlie vodiča a cestujúcich je zaručené. Celkovo sa z tejto série vyrobilo len 899 kusov.
Zvonku zaujme hlavne dvojfarebná kombinácia – od strechy nadol sa zlato – oranžová metalíza (Gold Orange) pomaly mení na hnedú metalízu (Chestnut Brown). Hnedá ostala aj v kabíne, kde čokoládovú kožu oživuje oranžové prešívanie. K slovu sa dostali aj prémiové drevené obloženie. Aj keď mal návrhár vlastného šoféra, nikdy nesedával vzadu, radšej bol na sedadle spolujazdca, kde mal všetko potrebné po ruke, vrátane faxu.
Karl Otto Lagerfeldt (* 10.9.1933 – † 19. februára 2019) si pôvodné priezvisko (s „t“ na konci) neskôr zmenil na Lagerfeld, pretože to „znelo viac obchodne“. V roku 1955 (mal 22 rokov) si výhrou v súťaži o najlepší návrh kabátu vyslúžil prácu u Pierre Balmaina. V Paríži často chodil k tureckej veštkyni Madame Zereakian, o ktorej Lagerfeld neskôr povedal: „Predpovedala mi, že uspejem vo svete módy a parfumov“. Neklamala.
Uvedený exkluzívny kus bol súčasťou akcie The Private Collection by BMW, ktorá sa konala 22.6.2021 v bratislavskej Danubiane.
BMW L7 (E38) a lá Karl Lagerfeld
Dátum výroby: 6.6.2000
Dátum dodania: 5.6.2002
Dĺžka: 5,37 m
Zdvihový objem: 5379 ccm3
Max. výkon: 240 kW / 326 hp pri 5000 rpm
Max. rýchlosť: 250 km/h
Mohlo by vás zaujať:
Veľa imidžu v malom balení: BMW 2 Gran Coupé
Dominantná ikona, ktorú budete milovať
Nová vízia BMW ukázala budúcnosť mestských športiakov