Vývojári si dokonca najali skladateľa menom Akira Yamaoka, ktorý pracoval aj na soundtracku Silent Hill, takže podobnostiam atmosféry sa nečudujeme. Hlavná hrdinka Marianne sa bude pohybovať v dvoch svetoch: v tom našom a vo svete mŕtvych. Na tom by nebolo nič originálne, keby tvorcovia neprišli s myšlienkou duálneho hrania. Svety sa neustále prelínajú, a to takým spôsobom, že obrazovka sa delí na dve časti. Podľa typu scény vertikálne či horizontálne. Poľských vývojárov je trochu cítiť aj pri strašidelnom prostredí, ktoré je zjavne inšpirované architektúrou z čias komunizmu. Ako sme už prezradili, Marianne má nadprirodzené schopnosti a dokáže vnímať svet duchov. V ňom stretne dievča s maskou, ktoré je medzi mŕtvymi stratenou dušou a jej meno je Sadness (slovensky Smútok). Zatiaľ čo ju hrdinka hľadá a pohybuje sa simultánne v oboch dimenziách, v reálnom svete jej v tom môže prostredie brániť a na tom sú založené rébusy, ktoré musí hráč riešiť.

Keď sa Marianne vo svete duchov snaží mimotelesným zážitkom pomôcť tej z nášho prostredia, nesmie to trvať príliš dlho, aby ju ríša mŕtvych nepohltila. Obe dimenzie sú desivé a zároveň istým spôsobom pôsobivé. Zásluhy za to môžeme pripísať surrealistovi Zdzisławovi Beksińskemu. Aby to nebolo len o rébusoch, čaká nás stretnutie s nepriateľskou bytosťou The Maw, hlavná hrdinka však nie je žiadny majster bojových umení, a tak sa tejto entite bude skôr vyhýbať, než sa jej postaví. Horšie je, že entity zo sveta duchov sa dokážu dostať do toho nášho. Neviditeľné a slepé ich bude potrebné na ceste za odhalením tajomstiev záhrobia opatrne obchádzať. Toto je to pravé herné šialenstvo!
Nielen pre vášnivých gamesákov:
Čo nové hrať dva mesiace po Vianociach?
Herné rozptýlenie nielen do lockdownu: Akcia pre dospelých
Herná akcia na december: Preveríte si mozog aj prst na spúšti