Ten sám pretekal na monopostoch talentovaného dizajnéra a konštruktéra Gordona Murraya. Výroba okruhových špeciálov sa začne až v januári 2023 v závode Gordon Murray Automotive v Dunsfolde v britskom Surrey, ale pozornosť púta už vo veľkom teraz. Oproti základu T.50 je verzia T.50s Niki Lauda trochu očesaná. Spoločnou črtou ostáva zadný 400 mm ventilátor kvôli (zvýšeniu alebo zníženiu) prítlaku pretekárskeho stroja na dráhu, ten je úrovni 1500 kg. Úpravou prešiel bodyhit, zavesenie kolies aj motor na ktorom sa podieľal Cosworth.
Gordon Murray a tím tvrdo pracovali na dizajne karosérie T.50s, aby dosiahli svoje aerodynamické výkonnostné ciele, pri zachovaní vyvážených a klasických proporcií modelu T.50s. Aj tu vodič sedí v strede, nad sebou na streche má plutvu navrhnutú na zvýšenie stability. Noví majitelia si budú môcť farebne prispôsobiť svoj model tak, aby žiadne dve autá neboli rovnaké.
Gordon Murray T.50s Niki Lauda
Motor: atmosferický 4 litrový 12V s výkonom 735 koní
Prevodovka: 6-stupňová Xtrac IGS (s hmotnosťou 76 kg)
Krútiaci moment: 485 Nm pri 9000 otáčkach
Hmotnosť auta: 852 kg
Rozmery auta: dĺžka 4,416mm , šírka 1,917mm, výška 1,179mm
Max. rýchlosť: 274 km/h (kratšie prevody), 322 km/h (dlhšie prevody)
Objem nádrže: 50 litrov
Cena: cca 3,6 milióna €
Pár limitovaných kusov zo sveta:
Luxusná limitka v neónovom obale pre extravagantné motoristické duše
Legenda oslavuje 70-tku ako sa patrí … limitkou
Singer sa pohral s 911-tkou: Kusovky do každého terénu