Ikonický šéfkuchár spojil sily s Flora Food Group, aby ukázal, že v kuchyni nie je nikdy neskoro skúšať nové možnosti.
Bratislava: Gordon Ramsay prináša do kuchyne svieži pohľad na varenie. Svetoznámy šéfkuchár spojil sily so svetovou značkou Flora, rastlinnou alternatívou kravského masla, u nás známou pod značkou Rama – aby pomohol kuchárom-amatérom pozdvihnúť ich každodenné varenie na vyššiu úroveň.
Slávny šéfkuchár zdôrazňuje, že prechod na túto rastlinnú značku so 75% nižším dopadom na životné prostredie predstavuje jednoduchý spôsob, ako inovovať varenie a pečenie doma bez toho, aby to ovplyvnilo chuť či celkový výsledok.
„Verím v poctivé varenie s kvalitnými surovinami. Úprimne môžem povedať, že Flora ma úplne
ohromila. Dôkladne som ju otestoval; od praženice až po čokoládovú tortu. Dáva mi krémovú
textúru a bohatú chuť ako maslo a pritom je aj udržateľnejšia. Odporúčal by som domácim
kuchárom, aby si ju sami vyskúšali a zistili, čo všetko s ňou dokážu pripraviť!” pochvaľuje si
Gordon Ramsay.
Spoločnosť Flora Food Group bude s Ramsayom spolupracovať na prezentácii kvality a využiteľnosti svojich výrobkov ako ingrediencií v kuchyni. Šéfkuchár svetovej triedy otestuje výrobky značky a ukáže ľuďom, ako vďaka nim dodať noblesu svojmu vareniu a pečeniu – či už pôjde o čokoládový koláč, lahodné rizoto alebo nadýchané palacinky.
„Gordonova vášeň pre výnimočné jedlo sa dokonale zhoduje s naším záväzkom inovovať a ponúkať udržateľné alternatívy bez mlieka, ktoré neuberajú na chuti ani výkone. A ak si Gordon Ramsay myslí, že je to dobré, kto sme my, aby sme nesúhlasili?“ hovorí Jorn Socquet, Chief Marketing Officer Developed Markets, Flora Food Group.
Slovenskí spotrebitelia budú môcť vidieť spoluprácu s Gordonom Ramsaym v televízii, v digitále ako aj v obchodoch od 10. februára.
O spoločnosti Flora Food Group:
Flora Food Group je popredným výrobcom rastlinných margarínov a významným hráčom na globálnom potravinovom trhu. Stojí za ikonickými značkami, ako sú Flora, Rama, Perla a Hera. Jej história sa začala v roku 1871, keď získala ochrannú známku na rastlinné potraviny od tvorcu margarínu, Hippolyta Mège-Mourièsa. V roku 1930 sa spoločnosť stala známou ako Unilever. V lete 2018 Unilever predal svoju margarínovú divíziu investičnej firme KKR, ktorá túto divíziu pretransformovala na spoločnosť Flora Food Group. Tá dnes, pri zachovaní pôvodných hodnôt, pôsobí v 95 krajinách sveta a zamestnáva 3 500 ľudí. Flora Food Group sa zaviazala podporovať zdravé stravovanie, udržateľnosť našej planéty a používanie prírodných surovín.
Viac informácií: www.Flora Food Group.com