Divízia Squadra Corse patriaca pod Lamborghini predstavila nový Huracán GT3 EVO2 so zadným náhonom, ktorý bol vyvinutý z nemenej dravého Huracánu STO. Majú spoločné dôležité dizajnové prvky a atmosférický V10 motor, ktorý v cestnej verzii sľubuje výkon 640 koní.
Pod svalnatou karosériou z uhlíkových vlákien sa okrem výkonného motoru upevneného na štyroch skrutkách skrýva aj prepracovaná bezpečnostná klietka pre vodiča. K novinkám patrí zadné krídlo namontované na stĺpikoch z hliníkovej zliatiny a vynovený brzdový systém optimalizovaný pre vytrvalostné aj rýchlostné preteky. Auto je obuté do pneumatík PZero (325.680-18 vpredu; 325/705-18 vzadu) od Pirelli Squadra Corse. O lepšiu jazdu sa stará aj špecializovaná kontrola trakcie (TCS) a protiblokovací brzdovým systémom (ABS), ktoré mu strážia ovládateľnosť aj pri podmienkach s nízkou priľnavosťou.
Giorgio Sanna, šéf divízie Motoršportu značky uviedol: „Nový Huracán GT3 EVO2 nie je len evolúciou súčasného auta. Ide o nový projekt, ktorý posilňuje technologický transfer medzi motoristickou divíziou Lamborghini a spoločnosťou a zdedí dve ťažké úlohy: dokázať, že je taký úspešný ako predchádzajúce generácie Huracánu GT3, ktoré vyhrali viac ako 40 medzinárodných titulov v šiestich sezónach, a vyrovnať sa s jeho komerčný úspech vďaka dosiahnutiu cieľa 500 pretekárskych áut Huracán od roku 2015.“
Prvé kusy sa k novým majiteľom dostanú od druhej polovici roka 2022. Debutový pretek stroj vyhovujúci novým technickým predpisom FIA 2022 absolvuje na 24 hodinách Daytony v roku 2023.
Pri značke ešte ostaneme:
Rodina Huracán má nový prírastok, Tecnica
Krásne retro: Lamborghini Countach LP500 Concept
Pekelný býk zo Sant’Agata Bolognese: Lamborghini Diablo