Auto je výsledkom dizajnu voľného štýlu založeného na koncepte Genesis X. Projekt viedol hlavný kreatívny riaditeľ značky Luc Donckerwolke, ktorý spolu so svojim tímom chceli zhmotniť nadčasovú filozofiu dizajnu Genesisu, tzv. Athletic Elegance ešte progresívnejším spôsobom.
Názov Speedium bol inšpirovaný kórejskou pretekárskou dráhou v meste Inje a vášňou pre motoristický šport, ktorá inšpirovala dizajnérov. Pridanie slova kupé ešte viac zvýrazňuje pôžitok z jazdy prostredníctvom estetických dizajnov. Na prvý pohľad ladný koncept zaujme zdržanlivou eleganciou, čistými líniami a jemnými krivkami.
Úzke pretiahnuté svetlomety sa ovíjajú okolo prednej masky a vytvárajú rovnaký tvar V ako mriežka používaná na automobiloch ICE. Kupé nesie tvár EV, ktorá symbolizuje prechod značky k plne elektrickej automobilke so šiestimi modelmi do roku 2030. Bočná línia karosérie siahajúca spredu až po zadnú časť auta zachováva určité napätie v dizajne ako klasické auto.
Pri pohľade zhora sa objaví silueta presýpacích hodín zvýrazňujúca vášeň a charakter auta. Zaoblený tvar zadných blatníkov zvýrazňuje svalnatý vzhľad. „Každému dizajnovému prvku dávame priestor na dýchanie,“ dodáva Donckerwolke. „Nejde o to, aby si dizajnové prvky navzájom konkurovali, ale o organizáciu prvkov tak, aby sa navzájom dopĺňali a rešpektovali.“
Mohlo by vás zaujať:
Alpine A4810: Neuveríte, kto stojí za hypermoderným konceptom
Polestar O₂: Koncept športového roadsteru pre elektrický vek
Lexus BEV Sport Concept: Tých 700 km znie veľmi dobre