A je to práve dvojdverové kupé s hliníkovou karosériou Virage a Virage Volante 6,3 l. Vďaka 6,3-litrovej prestavbe, ktorá prijala vtedajší úzus „viac je viac“, sa Virage zaradil medzi najvýkonnejšie športové autá svojej doby s odpružením, brzdením a komplexnými zmenami štýlu, ktoré dopĺňajú obrovský nárast výkonu. Motor obsahoval špeciálne vyrobené pretekárske piesty Cosworth, nový kľukový hriadeľ, upravené hlavy valcov a nové sacie vačkové hriadele. Tie sa spojili s upraveným sekvenčným vstrekovaním paliva Weber/Alpha, komplexne premapovaným systémom riadenia motora a špeciálnymi výfukovými katalyzátormi.
Interiér si zachoval všetok komfort tej doby, ako napríklad čalúnenie sedadiel Connolly. Možnosti zahŕňali také hi-tech funkcie, ako je prehrávač minidiskov a dokonca aj mini televízny prijímač.
Paul Spires, prezident Aston Martin Works, bol osobne zapojený do projektu konverzie Virage 6.3 spomína na vývoj vozidla, dnes známeho ako „Minky“. „Konverzia Virage 6.3 bola a zostáva vynikajúcim príkladom schopností oddelenia, ktoré je teraz Aston Martin Works. Auto bolo komplexne prerobené a preštylizované priamo tu v Newport Pagnell. Svedčí o vynaliezavosti a vízii podnikania Aston Martin a som nadšený – ale aj trochu šokovaný z osobného hľadiska – že môžeme v roku 2022 osláviť jeho 30. výročie.“
Aston Martin Virage 6.3 (1992)
Rozmery: dĺžka 4 737 mm, šírka 1 944 mm, výška 1 321 mm
Motor: V8 s objemom 6 347 cm3 a výkonom 500 koní
Pohotovostná hmotnosť: 1 969 kg
Rázvor: 2 611 mm
Prevodovka: 5 až 6 rýchlostná manuálna, alebo trojstupňová automatická
Zrýchlenie z 0 na 100 km/h: 5,1 s, z 0 na 160 km/h: 11,5 s
Maximálna rýchlosť: 280km/h
Kolesá: 10,5 x 18-palcové zliatinové OZ
Pneumatiky: Goodyear Eagle 285/45 ZR
Mohlo by vás zaujať:
Krásne retro: Maserati A6 1500 Gran Turismo
Krásne retro: Ikona Ferrari Dino 246 GT L
Krásne retro: Škoda 1100 OHC coupé