Jeho kariéra je jedna z najdlhších spomedzi súčasných módnych tvorcov a tvorí neodmysliteľnú súčasť módy a dizajnu nielen doma v Spojených štátoch, ale po celom svete.
Kariérne začiatky
Slávny dizajnér začal svoju úspešnú kariéru navrhovaním pánskych viazaniek a postupne si vybudoval celosvetový biznis s unikátnym štýlom, ktorý sa stal ikonický a známy hlavne kvôli jeho dokonalému krajčírstvu. Aj keď návrhár zostúpil zo svojej pozície ako CEO značky v roku 2015, stále ostal výkonný predseda a kreatívny riaditeľ. Naďalej sa zapája do všetkých aspektov módneho impéria vrátane kolekcií ready-to-wear, ktoré sa predvádzajú dvakrát do roka v New Yorku.
Minulosť značky
V roku 1967 Ralph Lauren navrhol svoju prvú kolekciu pánskych kravát len ako 28-ročný. Majiteľ návrhárskej dielne Beau Brummel, kde Lauren pracoval, videl u neho veľký potenciál a nechal ho splniť si sen, a to navrhnúť vlastnú líniu viazaniek. Navrhoval a šil ich v dielni, ktorá sídlila v New Yorku v budove Empire State Building a hotové výtvory roznášal osobne všetkým nákupcom v meste. Len o rok neskôr navrhol svoju prvú kolekciu pánskej módy. V roku 1969 sa vďaka jeho usilovnosti a tvrdej práci jeho modely dostali do obchodného domu Bloomingsdale’s, kde sa exkluzívne ponúkali jeho výtvory a po prvýkrát v ňom otvorili obchod, ktorý niesol meno vtedy ešte nováčika vo svete módy Ralpha Laurena. Po zožatom úspechu z kolekcie si návrhár založil svoju vlastnú korporáciu, v ktorej boli ako prvé navrhnuté kostýmy pre ženy. O rok neskôr sa zrodilo logo pre POLO Ralph Lauren, ktoré označuje typický americký módny štýl.
Luxusná ikona dnes
Značka rástla rýchlosťou blesku a už v roku 1981 sa rozšírila celosvetovo. Inšpiráciou na tvorbu oblečenia a doplnkov bola vždy jeho vášeň k športu, ktorú má návrhár od detstva, najmä pre hru póla. Začiatkom 90. rokov patrilo do jeho impéria viac než 10 línií vrátane Lauren Ralph Lauren, POLO Sport Ralph Lauren Purple, ale aj biznis s parfumami a Ralph Lauren Home, ktorého súčasťou sú interiérové doplnky, nábytok či čalunnícke predmety. Všetky línie žnú úspech dodnes a sú dostupné vo viac ako 151 kamenných obchodoch okolo svet.
Celebritný obľúbenec
Mnohé osobnosti zo showbiznisu obľubujú všetky štýly z návrhárovej dielne, elegantné, ležérne, ale aj športové kreácie z módneho domu. Medzi svetoznáme mužské mená z červeného koberca patria napríklad Pierce Brosnan, Kanye West, Johnny Depp alebo David Beckham.
Mohlo by vás zaujať:
Takého štýlového dedka by prijala väčšina potomkov
Na svoj mohutný trup nevie zohnať oblečenie, tak chodí hore bez
Neviete, čo na seba? 5 základných kúskov pánskeho šatníka, s ktorými to bude vždy hračka!