Predok odhaľuje nový výrazový povrch namiesto mriežky chladiča. Úprava kombinuje logo prémiovej automobilky s trojrozmerným efektom. Tenké, akoby prižmúrené, svetlomety kombinujúce technológiu a dizajn sú tvorené 800 LED diódami. Dve predné kamery zároveň umožňujú zhromažďovanie užitočných údajov o jazde. Koncept predstavuje karbónový monokok s hnacím ústrojenstvom prevzatým z jednomiestnej Formuly E. Geometria odpruženia je schopná zaručiť najlepšiu možnú priľnavosť na mestských cestách aj pretekárskych okruhoch v akýchkoľvek poveternostných podmienkach.
Futuristické kupé s pohonom všetkých štyroch kolies ženie vpred dvojica elektromotorov s kombinovaným výkonom 600 kW (250 kW vpredu a 350 kW vzadu), čo zodpovedá 815 koňom. Krútiaci moment má hodnotu 8000 Nm. Z nuly na stovku vystrelí na 21 palcových kolesách tak rýchlo, ako pokojne vyslovíte jeho názov DS E-Tense Performance Concept – teda 2 sekundy. Batéria uložená v uhlíkovo – hliníkovom kompozitnom obale má kapacitu 600 kW.
Od februára 2022 začnú pod dohľadom šampiónov Formuly E, Jean-Érica Vergnera a Antonia Felixa da Costu, prebiehať testy prototypu, aby sa dokončil vývoj a E-Tence mohlo smelo vyraziť na cesty a okruhy.
Mohlo by vás zaujať:
Francúz s prívlastkom Crème de la Crème: DS 7 Crossback
Imidžová záležitosť: DS 3 Crossback
DS4 Crossback: Dizajnérsky vydarený kúsok ponúkajúci individualitu, ale…