Pôvodne bola od roku 1982 japonskou prepravnou loďou. Po pár rokoch vozenia tovaru absolvovala trojročnú prestavbu na prieskumnú jachtu v tureckej lodenici Karmarine. O nový vzhľad 146 metrovej čiernej lode sa postaral dizajnér Timur Bozca, ktorý v roku 2015 získal ocenenie Mladý dizajnér roka. Čím je loď taká zvláštna? Dokáže sa zo 70 percent ponoriť. Tomu bola prispôsobená aj zvýšená vnútorná pevnosť. Plavidlo zvládne kormové aj bočné zaťaženie. Čiastočný ponor je výhodou, pokiaľ na dlhú palubu (3300 m2), ktorá sa dá bežne využiť aj ako tenisový kurt pod holým nebom, treba nabrať menšie lode (do dĺžky 46 metrov) alebo hydroplán. Opísali by ste koráb ideálny na dobrodružné plavby inak?
O pohon lode s pozitívnym názvom OK sa stará dvojica motorov Stork 6TM410 so spoločným výkonom 4250 hp. Pohodlie v kajutách nájde až 20 cestujúcich. Priestory majiteľa majú 360 stupňový výhľad. Na slnečnej palube je vírivka, vonkajšie kino, botanická záhrada, 4 veľké akváriá, ležadlá… Pomoc pri nakladaní uľahčujú tri žeriavy. Na záver už len pripájame šírku 32,1 m, ponor lode 6,26 m a GT 11296.
Tu pádla nepotrebujete:
Jediná krásna princezná, ktorá vás neodmietne: Princess x95
BNOW 50: Pri tej cene sa len pokocháme pohľadom
Nová luxusná kráľovná oceánov: Somnio