Nasledujúca dvojica má od výroby už pekných pár krížikov na podvozku, ale aj v týchto prípadoch je vek len číslo v technickom preukaze:
Mercury Cougar (1968)
Naleštené fáro vo farbe Augusta Green Metallic má výkon 460 koní vďaka svojmu motoru Ford Coyote 5,0 l V8, ktorý je pripojený k 10-stupňovej automatickej prevodovke prevzatej z Fordu F-150 Raptor. Mechanici dali Cougar rekonštrukciu rámu, ktorá zahŕňala nové podlahové dosky a prevodový tunel, nové výkonné odpruženie od DSE, 14 palcové brzdy Baer Pro+ a kované 3-dielne kolesá HRE série C1 C103 obuté v pneumatikách Michelin Pilot Sport 4S. Tím oživil prelakovanú karosériu novými nárazníkmi a mriežkou chladiča. Syntetický olej Motul pod kapotou zabezpečuje hladký chod motora, zatiaľ čo vlastný výfuk Flowmaster poskytuje agresívne vrčanie. „Do každého auta, ktoré postavíme, dávame srdce a táto Cougar nie je výnimkou,“ povedal spolumajiteľ Ringbrothers Jim Ring. „Hotový produkt je jemný a elegantný, no každý nadšenec okamžite vie, že nie je na sklade. Predstavujem si, že s týmto by prišli dizajnéri Mercury, keby dnes stavali Cougar.“
Dodge Charger Captiv (1969)
Pod kapotou mu erdží 707 konských síl, ktoré majú spoločnú stajňu v podobe motora Hellcat V8. Ten spolupracuje so šesťstupňovou manuálnou prevodovkou Tremec. Zákazka bola dokončená pre novozélandskú legendu motoristického športu a televíznu osobnosť Grega Murphyho.“Tento projekt sa pripravoval roky,“ povedal spolumajiteľ Ringbrothers Jim Ring. „Projekt sa začal viac ako 8 000 míľ od miesta, kde bol dokončený, pričom práce prebiehali na oboch stranách Pacifiku. Greg a jeho tím odviedli fenomenálnu prácu predtým, ako sem prišli, a bola radosť pracovať na takejto úžasnej prestavbe.“ Charger dostal špeciálnu farbou BASF „Pile up Yellow“ a je vybavený výfukom Flowmaster.
Mohlo by vás zaujať:
Krásne retro: Prvý Buick Riviera založil úspešnú modelovú radu
Retro Grandeur heritage ako štýlový elektrický koncept
Krásne retro: Holden Torana GTR-X Concept