Postaviť dvojdverové kupé nebolo v tom čase nič výnimočné, ale aby mal športiak tri nápravy a šesť kolies, z toho rovno štyri boli vpredu, to bolo neobvyklé. Čoskoro ale práce na projekte boli odložené kvôli vysokej výrobnej cene a vtedajšej nedostupnosti nízkoprofilových pneumatík. Ale v roku 2003 bol projekt opäť oživený, a o rok neskôr bol predstavený prototyp s označení, Covini C6W. Okrem zaujímavého vzhľadu vysvetľoval výrobca vyšší počet kolies aj zvýšenou bezpečnosťou. V prípade defektu predného kolesa to zvyšné tri kolesá zvládnu do bezpečného zastavenia. Mohli byť použité menšie ale viac brzdových kotúčov. Pridané dva predné tlmiče poskytujú lepšiu ovládateľnosť a lepšie rozložená hmotnosť auta znížila chvenie podvozku. Karoséria s odnímateľnou strechou bola vyrobená zo sklolaminátových a uhlíkových vlákien. Podvozok naopak z oceľových rúrok a výstužou z uhlíkových vlákien
Nápad šiestich kolies ale zavrhnutý nebol, len s tým rozdielom, že sa jedna náprava presunula dozadu. Vidieť ich môžete na autách triedy SUV ako napríklad – Dodge Ram T-Rex 6X6, Mercedes-Benz G63 AMG 6×6 alebo mestského MINI XXL Stretch Limo 2004. Zdá sa, že koncept dvoch predných náprav je pochovaný. Dodnes ale pretrval úžas na tvárach ľudí všade kde sa C6W objaví.
Covini C6W
Rozmery: dĺžka 418 cm, šírka 199 cm, výška 108 cm
Motor: atmosférický benzínový 4.2 L (4200 cc) V8 s priamym vstrekovaním
Max. krútiaci moment: 450 Nm pri 2700 ot./min
Prevodovka: 6 rýchlostná manuálna
Maximálna rýchlosť: 300 km/h
Rázvor náprav: 275 cm
Suchá hmotnosť: 1150 kg
Kolesá: predné 16 palcové, zadné 20 palcové
Mohlo by vás zaujať:
Retro kára pre odvážnych: Wartburg 353
Škoda Sport (1949): Vytrvalec spoza železnej opony
Luxusný manažérsky sedan pre Karla Lagerfelda: BMW L7