Na prvý pohľad to vyzerá ako sklenená misa, v skutočnosti ide o netradičný reproduktor, cez ktorý môžete počúvať hudbu. Ak odoláte nutkaniu odložiť doň potraviny.
Novozélandskému dizajnérovi Casey Linovi sa podaril skutočný úlet, keď elektronické zariadenie vtesnal do sklenenej nádoby. Presnejšie, do dvoch nádob umiestnených na drevenom podstavci.
Finta spočíva v povrchových snímačoch na vnútornej strane drevenej krabice, ktoré sú sami o sebe reproduktormi. Zvuky sa cez cievku prenášajú do nádob.
Tvorca deklaruje, že používateľ bude môcť ľahko upraviť zvuk pohybom fyzických objektov, v tomto prípade sklenených mís. Teoreticky by niečo podobné mohlo fungovať aj s inými predmetmi rôznych tvarov a rozličných materiálov.
„V podstate ide o klasický reproduktor, ibaže jeho kryty vyzerajú inak. Odstránil som všetky zbytočnosti, ostal len zdroj a napájacie porty. Drevo a sklo som zvolil pre dobré akustické vlastnosti, umocňujú zvukový zážitok užívateľa,“ hovorí Lin, ktorý chce svoju vychytávku predávať cez internet.
Pozrite sa, ako to funguje:
Informácie pochádzajú z portálu dailymail.co.uk.
Na prvý pohľad to vyzerá ako sklenená misa, v skutočnosti ide o netradičný reproduktor, cez ktorý môžete počúvať hudbu. Ak odoláte nutkaniu odložiť doň potraviny.
Novozélandskému dizajnérovi Casey Linovi sa podaril skutočný úlet, keď elektronické zariadenie vtesnal do sklenenej nádoby. Presnejšie, do dvoch nádob umiestnených na drevenom podstavci.
Finta spočíva v povrchových snímačoch na vnútornej strane drevenej krabice, ktoré sú sami o sebe reproduktormi. Zvuky sa cez cievku prenášajú do nádob.
Tvorca deklaruje, že používateľ bude môcť ľahko upraviť zvuk pohybom fyzických objektov, v tomto prípade sklenených mís. Teoreticky by niečo podobné mohlo fungovať aj s inými predmetmi rôznych tvarov a rozličných materiálov.
„V podstate ide o klasický reproduktor, ibaže jeho kryty vyzerajú inak. Odstránil som všetky zbytočnosti, ostal len zdroj a napájacie porty. Drevo a sklo som zvolil pre dobré akustické vlastnosti, umocňujú zvukový zážitok užívateľa,“ hovorí Lin, ktorý chce svoju vychytávku predávať cez internet.
Pozrite sa, ako to funguje:
Informácie pochádzajú z portálu dailymail.co.uk.